• כחברה שהציבה לעצמה את טיפוח המשאב האנושי והשמירה על איכות העובדים כמטרות על, זוכה נר פרוייקטים לשביעות רצון גבוהה בקרב עובדיה ולתחלופת עובדים נמוכה. כחלק מתהליך השמירה על איכות השירות והשאיפה לשיפור מתמיד,  מבוצעות הערכות עובדים באופן תכוף וכן סקרים ומשובים לבחינת שביעות רצון הלקוחות ושביעות רצון הלקוחות והעובדים.

  • עובדי נר פרוייקטים עוברים הכשרות פנימיות וחיצוניות, באמצעותן הם מתעדכנים כל העת בחידושים בתחום תעסוקתם ובתהליכי התמקצעות נוספים. 

  • נר פרוייקטים מספקת לעובדיה סביבת עבודה מאתגרת, בעלת אפשרויות קידום גבוהות. החברה מאמינה בקידום מתוך החברה, וזאת במטרה לשמר ידע.

  • נר פרוייקטים דואגת לבריאותם של עובדיה. אחת לשנה נשלחים מרבית עובדי החברה לבדיקות רפואיות, המותאמות לעבודתם.

  • נר פרוייקטים פיתחה מערכת לאפיון דרישות הלקוח והמשימה, באמצעותה מתאפשרת התאמה של הפתרון המדויק ביותר לצרכיו המשתנים של הארגון. על פי אפיונים אלה, מתמנים לכל פרוייקט מנהל מקצועי ומנהל משאבי אנוש, שתפקידם לבנות פרופיל מפורט לתפקידים הנדרשים לביצועו ולבחון מהם מקורות הגיוס היעילים ביותר לשם מציאת העובדים המתאימים (לכך מסייעת העובדה כי החברה הינה חלק מקבוצת כוח אדם והשמה מהמובילות בארץ). מדובר בתהליך הכרחי להצלחת הפרוייקט, במסגרתו  נבדקת התאמתו של כל מועמד מבחינת כישוריו, יכולותיו המקצועיות, אישיותו, סיווגו הביטחוני, וכיוצ"ב, ביחס לכל תפקיד ותפקיד (תוך מתן תשומת לב למידת רגישות התפקיד). 

                                                                                                                                                                                
פנה/י אלינו ונוכל להתאים עבורך את השירות הנדרש